Game time - Reisverslag uit Paradijs, Curaçao van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Game time - Reisverslag uit Paradijs, Curaçao van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Game time

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

18 September 2023 | Curaçao, Paradijs

Vandaag stonden 2 wedstrijden op de planning.

Gelukkig hoefden we niet al te vroeg op het veld te zijn want gisteren was het aardig laat.

Om 1 uur begon onze wedstrijd tegen Sin Stres. Dit team heeft de kampioenschappen gewonnen op Curaçao dus het zou een moeilijke wedstrijd worden.

We gingen voortvarend van start. Veldwerk was super goed en aan slag stonden we lekker te slaan. Laatste inning stonden we 12-2 voor. Daarna zakte we in daar waar we makkelijk hadden kunnen winnen werden er onnodig fouten gemaakt waar de dames van Sin Stres dankbaar gebruik van maakte. Met 2 uit en het gelijkmakende punt op het eerste honk maakte we gelukkig de laatste nul en wonnen we de wedstrijd met 12-11.

Laten we zo zeggen een knock out is ook niet leuk haha

Ik heb eindelijk weer mijn slag te pakken en sta weer lekker te hitten.

Ik had ook een mooie duik bal blij dat deze dames niet zo snel zijn, want dit logge lichaam moest ook nog opstaan om de uit op 1 te maken.

Toch wel vet dat wij als Nederlands team die af en toe dit soort toernooitjes spelen in Nederland, het zo goed doen.

Daarna was het wachten geblazen en alles liep uit. Gezien we op het veld geen wifi hebben moet je je maar zien te vermaken en tuurlijk er worden wedstrijden gespeeld waar je naar kan kijken maar toch.

Dus ik heb in de tussentijd mijn hele galerij bijgewerkt van mijn telefoon.

Alles liep uit dus ergens ben ik blij dat onze tweede wedstrijd in eerste instantie om 6 uur gepland stond want die begon pas om 8 uur. De laatste wedstrijd moest nog om 1 uur in de nacht gespeeld worden!!

Het was zaak om deze wedstrijd te winnen om op te gaan voor de tweede en derde plek morgen.

Join Me was onze volgende tegenstander wat ik van de andere wedstrijden had gezien moesten we deze wel kunnen pakken.

Maar al dat gehang op het veld zorgt ook dat je loom word en moet je weer hypen voor de wedstrijd.

Mijn voordeel is dan wel dat ik barst van de energie en ik wil winnen dus ik sta al aan haha.

En we sloegen geweldig het was in 5 innings al een knock out waar ik het winnende punt binnenliep. 10-0

Junny is ook in Curaçao en heeft onze wedstrijd bekeken erg leuk.

Gezien het eten niet geweldig is hier hebben we besloten om even wat bij een trucki pan buiten te halen. Het mag officieel niet maar ik wil wel goed kunnen eten.

Rond half 12 in de avond zijn we naar huis gegaan.

Bij de auto kwamen we er achter dat een dopje bij het sleutelgat van de hendel bij de bestuurder weg was. Sharella had iets zien vallen bij de trucki pan. Daar zijn we langs gereden, helaas heeft een andere auto erover heen gereden. Het lijkt ondanks dat we elke keer netjes stuurslot en alles erop zetten en we niets achterlaten in de auto alsof iemand toch heeft geprobeerd om in de auto te komen.

Ik was dit keer wel iets vermoeider want kon mijn aflevering van mijn serie niet in één keer afkijken.

Gelukkig maar want door onze winst moesten we om 11 uur beginnen met onze eerste wedstrijd om een finale plek tegen Sin Stres


  • 18 September 2023 - 10:11

    Philip:

    Goed bezig daar.

    Heerlijk dat je swing/slag weer terug komt.

    Geniet nog van die laatste dagen.[e-1f618]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadia

Vrolijke meid van 35 jaar. Grootste passie is softballen!

Actief sinds 03 Sept. 2023
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 3500

Voorgaande reizen:

04 September 2023 - 19 September 2023

Curacao

Landen bezocht: