Dag van aankomst - Reisverslag uit Paradijs, Curaçao van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Dag van aankomst - Reisverslag uit Paradijs, Curaçao van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Dag van aankomst

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

05 September 2023 | Curaçao, Paradijs

Goedemorgen allemaal

Hier zit ik dan met mijn goede gedrag. Waar ik al bang voor was het is hier inmiddels 4 uur en ik ben al ruim een uur wakker. En helaas wil dit ADHD brein niet mee werken en ben ik ook echt wakker.

Gisteren was het dan zover, een reis waar ik maandenlang voor naar uitgekeken had. Wat helaas voor wat hobbels zorgde van te voren maar uiteindelijk toch de stap gezet!

En hierbij wil ik ook al mijn sponsors zowel die op het shirt staan te shinen maar ook alle anonieme sponsors heel erg bedanken. Mede door jullie kan ik deze gave trip meemaken en mijn dank is groot!

Om op Schiphol te komen had ik RMC ingeschakeld. Om 8 uur, die man belde me al om half 8 wajoooo gelukkig was ik de eerste en kon ik rustig nog mijn dingen af maken voordat ik naar beneden ging. Voor het eerst denk ik voor zo een lange vlucht nog redelijk geslapen die nacht vermoedelijk omdat ik ook best druk weekend had.

Doordat de RMC taxi zo vroeg was, was ik ook vroeg op Schiphol. Rustig aangedaan en rustig naar de ontmoetingsplek gelopen.

En dan komt het, blij dat ik was dat ik zaterdag bij de Decathlon nog een bagageweegschaal had gekocht, want uiteindelijk was het overplaatsen en doen want toch iets teveel kilo's. Ik zat gelukkig precies goed... 19.9 kilo haha. Gok zomaar dat mijn koffer leger terug gaat met alle zalfjes en dingetjes die ik in overvloed moet gaan gebruiken.

Weet je wat me opvalt dat die zelfscan bagage dus totaal niet klopt. Bij een teamgenoot gaf de bagage daar 22,5 aan en werd geweigerd en bij het fysiek inchecken was het 2 kilo minder. Alle koffers ingecheckt, door douane. In de rij bij de Starbucks en voor je het wist zat je al in het vliegtuig. Helemaal achterin lekker aan het gangpad.

Ook deze vlucht is het me wederom niet gelukt om te slapen. Gezelligheid op onze vlucht was een krijsende baby die bijna de gehele vlucht van 9 uur door heeft gekrijst. Ik kan je vertellen ik was not amused. Vond het filmaanbod van TUI wel een beetje magers en het eten was ook niet om naar huis te schrijven. Lasagne was nog wel te doen maar de wrap bah! Maar met wat turbulentie op de vlucht zijn we uiteindelijk wel veilig aangekomen in het oh zo hete Curaçao, bij aankomst 34 graden en nu in de nacht 29 graden.

En dan ben je er! De laatste keer dat ik er was, was 2005 en ik kan je zeggen ik kan me er niets meer van herinneren haha.

Ik had nogal wat problemen met pinnen waarschijnlijk omdat ik niet een al te hoog bedrag mag opnemen.

Sharella had auto geregeld om ons naar het huisje te brengen.

Even alles rustig op orde gebracht en toen zijn we met de eigenaar van het huisje. Ik achterin in de pickup truck naar een eettentje gereden. Want aaaah honger. Bijzonder om te zien was dat er steeds meer mannen kwamen en op hun motorkap gingen zitten om ons te bewonderen.

Na het eten was ik volledig aan het inkakken, het was dan ook al dik 1 a 2 uur in Nederland dus heel raar is dat ook weer niet. De planning was om nog naar een softbalwedstrijd te kijken maar onze taxi duurde best lang en uiteindelijk bleek er helemaal geen softbal wedstrijd te zijn. Dus ik denk dat we met z'n alle voor negenen in bed lagen.

Wat we vandaag gaan doen weet ik niet want we hebben een beetje problemen met de huurauto.

Ik hou jullie op de hoogte.


  • 05 September 2023 - 12:00

    Nelleke Van Rijnsoever :

    Leuk om je zo te volgen!!! Ik lees dus met je mee.

    Kus Nelleke.


  • 05 September 2023 - 18:46

    Mariana:

    Ik lees ook mee en wat schrijf je leuk!

    Whoopwhoop!

    Have fun in the sun!

    Groetjes Mariana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadia

Vrolijke meid van 35 jaar. Grootste passie is softballen!

Actief sinds 03 Sept. 2023
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 3532

Voorgaande reizen:

04 September 2023 - 19 September 2023

Curacao

Landen bezocht: