Willemstad en de eerste wedstrijd - Reisverslag uit Paradijs, Curaçao van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Willemstad en de eerste wedstrijd - Reisverslag uit Paradijs, Curaçao van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Willemstad en de eerste wedstrijd

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

08 September 2023 | Curaçao, Paradijs

Vandaag zouden we een vrij rustig dagje hebben.

Willemstad stond op de planning. Veel winkeltjes waar ze net zoals in Amsterdam de hoofdprijs voor vragen. Het was bloody hot en ik liep vooral tegen mijn eigen problemen aan.

In de apotheek oorbruis gehaald omdat mijn oor compleet dicht zit door het vele zwemmen. Oorbruis was niet het goede middel want nadat dat er in was gegaan hoorde ik helemaal niets meer. Sharella is toen nog naar een andere apotheek gegaan en die had nog nooit van oorbruis gehoord, daar hebben we iets anders gehaald uiteindelijk heeft dat wel geholpen en is mijn oor eindelijk open.

Volgende lichamelijke ongemak waar ik nu tegenaan loop is de enorme hitte uitslag. Mijn benen jeuken als een gek. Pijn kan ik vaak wel afsluiten maar jeuk dat heb ik helaas nog niet geleerd.

Uiteindelijk vanuit Willemstad weer terug gegaan naar het huisje. Helaas werd het mij even allemaal teveel met alle lichamelijke ongemakken en liep ik dus heel erg tegen mijzelf aan. In de middag nog verschillende apotheeks afgegaan met Sharella voor me hitte uitslag.

Daarna geprobeerd om een beetje uit te rusten voor de wedstrijd.

Om 7 uur zijn we naar het veld gegaan om de mannen teams te zien spelen. Voor onze wedstrijd wist ik niet wat ik moest verwachten puur ook omdat Sharella was verteld dat we tegen hele sterke tegenstanders moesten spelen.

De mannen van ons team op 1 na dan kende ik allemaal niet.

Onze eerste wedstrijd was tegen Quick 60. We gingen goed van start met meteen 4 punten, tweede inning een puntje erbij maar daarna viel het een beetje dood. De tegenstander was ik niet bepaald van onder de indruk helemaal de vrouwen niet. De tweede honkvrouw was wel heel aardig voor mij door 2 fouten te maken. De tegenstander kwam terug in de laatste inning tot 5-4. Gelukkig hebben we onze laatste slagbeurt ook nog goed benut en met 9-4 gewonnen.

Niet echt daar blijven hangen en meteen na de wedstrijd teruggegaan naar het huisje.

Ik kwam met geen mogelijkheid in slaap dus lag tot 4 uur wakker.

Voor mij een dag met veel tegenstrijdigheden, me enorm emotioneel gevoeld door alle lichamelijke ongemakken maar wel trots en blij dat we de eerste wedstrijd hebben gewonnen.


  • 08 September 2023 - 15:56

    Sha:

    [e-2764]️[e-1f525][e-1f94e][e-1f1e8][e-1f1fc]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadia

Vrolijke meid van 35 jaar. Grootste passie is softballen!

Actief sinds 03 Sept. 2023
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 3495

Voorgaande reizen:

04 September 2023 - 19 September 2023

Curacao

Landen bezocht: