Shop till you drop - Reisverslag uit Paradijs, Curaçao van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Shop till you drop - Reisverslag uit Paradijs, Curaçao van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Shop till you drop

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

15 September 2023 | Curaçao, Paradijs

Vanochtend ging de wekker om kwart over 7.

We hadden afgesproken om te gaan trainen om half 9. In eerste instantie hadden we geprobeerd om bij Sabana het veld waar we het toernooi zouden spelen te gaan trainen, maar dat lukte helaas niet.

Door genoeg contacten hebben we op het laatste moment nog Bueno Vista veld geregeld.

Ergens maakte mij het niet heel veel uit welk veld we zouden trainen, als ik maar mijn swings kon pakken.

Fielden weet ik van mezelf kan ik wel, ik moest het vertrouwen alleen even terug krijgen dat ik ook kan slaan.

De eerste ronde was het nog allemaal bagger en de tweede ronde begon ik meer feeling te krijgen. Na 2 uur was ik oververhit haha.

Snel even naar huis gegaan om een douche te nemen. Daisy wilde nog Willemstad ingaan om souvenirs te scoren voor thuis. Ik had wel dingen gezien de vorige keer maar uiteindelijk toch niet alles gekocht omdat we nog een keer terug zouden komen maar ik dacht ik maak van de gelegenheid gebruik en ga mee. En dan heb je onze diva Rachel wat is het toch genieten met die vrouw. Ik denk dat ik echt elk winkeltje heb gezien in Willemstad. Airco in airco uit. Ik ben helemaal niet van afdingen maar Rachel is daar de beste in.

We zeiden in eerste instantie dat we maar een uurtje zouden shoppen, dat doel is niet bereikt. Ik denk dat we zo 2 a 3 uur door Wllemstad heen hebben geslenterd.

We hadden afgesproken om met het hele team wat te gaan eten om 7 uur maar er was nogal wat onduidelijkheid. Rachel wist niet precies het adres waar ze wilde eten en dacht dat Sharella dat wel wist. Ik voelde me er op een gegeven moment tussen zitten en dacht ja maar ik heb met de Daisy en Rachel afgesproken om met hun wat te eten en het team had door de onduidelijkheid besloten om naar Sabana te gaan om alvast de mannen te kijken en daar wat te eten,.

In mijn achterhoofd had ik ook dat ik beloofd had aan DC aan te moedigen want die speelt 2 wedstrijden mee met Pinchingolo.

Dus de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ze voordat ze naar Sabana zouden gaan mij konden afzetten bij het appartement van Rachel en Daisy.

Daar aangekomen hoorde ik dat Jeanny met ons mee zou gaan.

We hebben gegeten bij Pasawa. Super leuk gedaan, allemaal trucki pan's in containers in een rondje om elkaar en in het midden een bar waar je drinken kan bestellen. Ze hadden een trucki pan daar die helemaal gespecialiseerd is in Funchi Hasa.

In Nederland heb ik er kennis mee gemaakt en ik vind het heerlijk dus ik was helemaal blij.

Drinken was daar wel een beetje aan de dure kant maar het was echt ontzettend gezellig.

Daarna zijn we naar Sam Bunting gegaan om de wedstrijd te bekijken. Trots op DC hoe ze het heeft gedaan whoop whoop!

Na de wedstrijd ben ik teruggebracht en ben ik moe maar voldaan mijn bedje ingerold.

Ik gok dat morgen een vrij rustig dagje word. Onze eerste wedstrijd spelen we pas om kwart voor 11 in de avond en overdag wil je niet teveel gaan doen waar je extreem vermoeid van raakt.

De temperaturen zijn namelijk erg hoog. Het is 33 graden maar als je dan naar de gevoelstemperatuur kijkt is het 41 graden.